Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu

Adwokat – co musi umieć, by wygrać Orły Prawa?

  • 12.10.2020 12:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Adwokat – co musi umieć, by wygrać Orły Prawa?

Plebiscyt Orły Prawa, organizowany jest co roku. Jego myślą przewodnią jest wyłonienie najlepiej ocenianych notariuszy, adwokatów i radców prawnych w każdym mieście Polski. Chcielibyśmy się wspólnie zastanowić, co jest niezbędne, by adwokat, który bierze udział w plebiscycie mógł odnieść na tym polu sukces.

Orły Prawa – co to jest?

Orły Prawa to plebiscyt branżowy, przeznaczony dla prawników, notariuszy i radców prawnych. Wybór najlepszego w danym mieście odbywa się poprzez porównanie not zarejestrowanych uczestników. Swoje wyniki uzyskują poprzez średnią ważoną z ocen, zawartych na portalach typu Cylex, Panorama Firm, Zumi czy Google Maps. Każdy z uczestników, który osiągnie notę końcową równą lub większą niż 8/10 punktów zostaje laureatem plebiscytu Orły Prawa. W nagrodę, wyróżnieni trafiają na listę laureatów (https://www.orlyprawa.pl/cities), z wygodnym podziałem na miasta. Dzięki temu każdy może znaleźć najlepiej ocenianą pomoc prawną w swojej miejscowości.

Adwokat – na co zwrócić uwagę

Istotnym aspektem w plebiscycie Orły Prawa jest fakt, że to klienci prawników, radców prawnych i notariuszy z Bydgoszczy, Krakowa czy Poznania wybierają najlepszych. Liczy się każda opinia, która trafiła do Internetu. Cały proces wymusza na adwokacie ciągłą, rzetelną i profesjonalną pracę. Wobec takich wymagań nie można sobie pozwolić na nieżyczliwe zachowanie wobec petentów, zdawkowe odpowiedzi na pytania czy brak empatii na problemy klientów. Adwokat, godny tytułu Orła Prawa, zawsze znajduje sposób, by w miarę swoich kompetencji jak najlepiej pomóc osobom, które się do niego zgłaszają.

Co powinien umieć adwokat

Podstawowymi cechami w tym zawodzie są spokój i opanowanie. To one pomagają skupić się na sytuacji prawnej klienta, możliwych rozwiązaniach i zażegnać wszelkie kryzysy. Prawnik musi również cechować się dokładnością i dociekliwością, dzięki czemu zawsze znajdzie paragraf, który pomoże rozwiązać problemy w sprawie klientów. I wreszcie, najważniejsza z cech, traktowanie każdej osoby z tym samym szacunkiem, empatią i chęcią udzielenia pomocy.

Materiał Partnera