Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama dotacje unijne dla firm
Reklama
Reklama

BAT z nową strategią „lepszego jutra”. Nie tylko dla palaczy!

Generowanie coraz większej części przychodów z produktów alternatywnych, ograniczenie wpływu działalności na zdrowie konsumentów oraz realizacja zobowiązań środowiskowych i społecznych - to główne filary nowej strategii British American Tobacco, której celem ma być „lepsze jutro” [ ang. A Better Tomorrow ]. Strategia wdrażana jest od wiosny.
  • 22.06.2020 12:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
BAT z nową strategią „lepszego jutra”. Nie tylko dla palaczy!

BAT jest jedną z wiodących sieci multibrandowych z branży dóbr konsumpcyjnych. Dostarcza tytoń i inne produkty nikotynowe milionom użytkowników na całym świecie.  Zatrudnia ponad 55 tys. osób, jest liderem rynku w ponad 50 krajach i posiada swoje fabryki w 48. Strategiczne portfolio składa się z globalnych marek papierosów i wciąż poszerzanej gamy produktów
o potencjalnie obniżonym ryzyku, do których zaliczane są papierosy elektroniczne i urządzenia do podgrzewania tytoniu.

Człowiek i środowisko w centrum uwagi

Zdaniem szefa sieci sprzedaży BAT, Marcina Mielcarza, „lepsze jutro” to dojrzałe wybory dokonywane w oparciu o szereg różnorodnych możliwości, które firma chce oferować swoim klientom. - Dlatego wciąż rozwijamy portfolio wyrobów tytoniowych, tak, by były satysfakcjonujące dla konsumentów i zaspokajały ich potrzeby. Coraz bardziej istotnym trendem jest dzisiaj ograniczanie ryzyka związanego z używaniem tradycyjnych wyrobów tytoniowych, dlatego naszym celem jest zwiększenie przychodów z produktów alternatywnych, a tym samym ograniczenie wpływu naszej działalności na zdrowie. Lepsze jutro to także zapewnienie zrównoważonego rozwoju, dlatego chcemy zrealizować szereg zobowiązań środowiskowych
i społecznych, wśród których jest osiągnięcie do 2030 r. neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. W rezultacie przechodzimy od działalności, w której zrównoważony rozwój zawsze był ważny - do działalności, w której jest on priorytetem.

Mariaż biznesu z nauką

British American Tobacco podkreśla zaangażowanie w  innowacyjne projekty i badania realizowane w centrach badawczo-rozwojowych.  Wśród nich, w tym działającym w Polsce,
w Poznaniu. eSmoking Institute jest pierwszą w Europie instytucją wyspecjalizowaną w badaniu płynów i aerozoli stosowanych w e-papierosach. Jest on powiązany z należącą do BAT największą siecią dystrybucji papierosów elektronicznych w Europie – eSmoking World.

– Dzięki kompleksowym analizom laboratoryjnym jesteśmy w stanie oferować produkty
o potencjalnie mniejszej szkodliwości dla palaczy, jak e-papierosy Vype. Chcemy zaspokajać zmieniające się potrzeby konsumentów, a przy tym stajemy się firmą, która definiuje się na podstawie wsłuchiwania się właśnie w ich preferencje, co więcej – w ich przewidywanie
– mówi Marcin Mielcarz. Dodaje, że jednym z elementów współtworzenia „lepszego jutra” dla dorosłych konsumentów, (bo tylko do nich, jak podkreśla,  kierowana jest oferta firmy), jest oferowanie nowych alternatywnych możliwości wyboru, potencjalnie mniej ryzykownych dla zdrowia
i otoczenia. Więcej można się o nich dowiedzieć za pośrednictwem kampanii „Masz wybór” (www.maszwybor.pl), za którą stoi koncern.

Materiał powstał we współpracy z Partnerem


Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: ŁowcaBredniTreść komentarza: Byłem, zobaczyłem, po słuchałem, i potwierdziłem swoje zdanie na temat kandydata Mentzen'a i jego zwolenników. Bez zmian. Baz jakiejkolwiek refleksji i zastanowienia się nad swoim głosem wrzuconym do urny. Trudno. Na każdym "jego" wiecu: ten sam tekst (i to słowo w słowo), selfie z wielbicielami (dla własnej i ich przyjemności), no i ucieczka przed trudnymi pytaniami. "Jego" wywiady (jedyne) tylko w zaprzyjaźnionych TV? Przypomina poprzednią władzę i "ich" wywiady w TVPiS. Gwarantuje, że nikt nie zada niewygodnego pytania. Ale Mentzen i tak pierd... takie brednie, że przychodzi tylko jedna myśl - co mają zwolennicy w głowie, że tak bezrefleksyjnie "to" łykają? Sami sobie odpowiedzcie.Data dodania komentarza: 17.04.2025, 07:55Źródło komentarza: Sławomir Mentzen odwiedził Złotów – spotkanie z mieszkańcami w ramach kampanii prezydenckiejAutor komentarza: PilnujTreść komentarza: E, w Złotowie to już teraz sami chadziaje, autochton to był rozumny człowiekData dodania komentarza: 16.04.2025, 23:45Źródło komentarza: Sławomir Mentzen odwiedził Złotów – spotkanie z mieszkańcami w ramach kampanii prezydenckiejAutor komentarza: KorwinTreść komentarza: A hulajnoga gdzie??? Mem-cen , patologia jak za Atlantykiem .Data dodania komentarza: 16.04.2025, 22:14Źródło komentarza: Sławomir Mentzen odwiedził Złotów – spotkanie z mieszkańcami w ramach kampanii prezydenckiejAutor komentarza: KorwinTreść komentarza: A miał bakłażan hulajnogę aby w razie czego spier…. He he . Już taki podobny egzemplarz został prezydentem za oceanem i efekty niedługo odczują wszyscy… Mem-cen ;)))Data dodania komentarza: 16.04.2025, 22:12Źródło komentarza: Sławomir Mentzen odwiedził Złotów – spotkanie z mieszkańcami w ramach kampanii prezydenckiejAutor komentarza: HeweliuszTreść komentarza: Ta dzieciarnia, która tam była to na pewno nie zdaje sobie sprawy z tego, że pan Mentzen chce im zabrać 800+, a rodzice z dziećmi w wózeczkach dodatkowo nie wiedzą, że wasz idol planuje płatne studia, płatną służbę zdrowia itp, itd. A to, że w gronie zachwyconych słuchaczy postrzegam nauczyciela to jest karygodne. Taki to poziom wiedzy , inteligencji i wykształcenia mamy.Data dodania komentarza: 16.04.2025, 18:38Źródło komentarza: Sławomir Mentzen odwiedził Złotów – spotkanie z mieszkańcami w ramach kampanii prezydenckiejAutor komentarza: EligiuszTreść komentarza: Ta dzieciarnia, która tam była, nie wie, że pan Mentzen chce im te 800+ zabrać. Te mamusie i tatusiowie z wózeczkami też chyba nie słyszeli o płatnych studiach, płatnej służbie zdrowia itp, itd. Taki to poziom wiedzy i wykształcenia.Data dodania komentarza: 16.04.2025, 18:32Źródło komentarza: Sławomir Mentzen odwiedził Złotów – spotkanie z mieszkańcami w ramach kampanii prezydenckiej
Aktualności
Reklama
Reklama